Webwinkel Vakdagen: BZTRS x The Athlete's Foot
Blog

Webwinkel Vakdagen: BZTRS x The Athlete's Foot

Tijdens de Webwinkel Vakdagen zal SEO specialist Eric-Jan Dijks met onze klant The Athlete's Foot de toegevoegde waarde van online marketing toelichten.
  1. Home
  2. Blog
  3. Webwinkel Vakdagen: BZTRS x The Athlete’s Foot

Op 24 en 25 januari 2018 is BZTRS voor het eerst vertegenwoordigd op de Webwinkel Vakdagen in de Jaarbeurs Utrecht. Tijdens de beurs kun je onder andere kennis maken met ons als bedrijf, onze experts ontmoeten of een bezoek brengen aan onze partner voor eCommerce, Shopware. Daarnaast kun je ook onze presentatie bijwonen met het thema “online marketing”.

Samen met onze klant “The Athlete’s Foot”,  licht collega en SEO specialist Eric-Jan Dijks de toegevoegde waarde van online marketing toe. Dit doet hij door de case van “The Athlete’s Foot” te behandelen. Je mag daarbij een aantal praktische tips verwachten, waarmee je als retailer of ondernemer direct aan de slag kunt.

The Athlete’s Foot

“The Athlete’s Foot” is een full-franchiseformule met een uitgebreid assortiment aan sneakers, een brede collectie sport/lifestyle kleding en accessoires. Denk hierbij aan merken als Nike, Adidas, Asics en Converse. Met meer dan 55 winkels in Nederland is het bedrijf onderdeel van een wereldwijd netwerk met bijna 500 winkel in 27 landen.

Samen met theathletesfoot.nl heeft BZTRS een volledig technisch SEO traject doorlopen. Aan de hand van technische scans is de complete websitestructuur aangepakt. Hierbij hebben wij de crawl efficiëntie kunnen verbeteren, waardoor zoekmachines de website beter kunnen crawlen en dus beter kunnen indexeren. Wat uiteindelijk zorgt voor een betere positie in Google. Uiteraard is hierbij ook gekeken naar aspecten als website snelheid, structured data en on page content.

Daarnaast heeft BZTRS de lokale winkelpagina’s geoptimaliseerd, om op deze manier meer verkeer richting de winkels te promoten. Hierdoor zijn deze winkels beter vindbaar in Google op concurrerende termen als bijvoorbeeld “sneakerwinkel Eindhoven”.

Ook aan de slag met online marketing?

Ben jij ook benieuwd wat online marketing voor jouw bedrijf kan betekenen? Kom dan naar de lezing op 24 januari 2018. Je kunt je gratis aanmelden via deze link.

Direct aan de slag met online marketing? Wij helpen je graag! Neem contact op via het formulier op deze website.

Femke Klaassens

Femke. Houdt van rondjes om de wereld en klagen over het weer. Verantwoordelijk voor 80% van alle tekst op deze website. Wanneer ze geen pen in haar vingers heeft staat ze in de sportschool met ijzer te smijten. Tovert graag doodsaaie lappen tekst om in energieke, grappige verhalen die je bij blijven.