BZTRS

BZTRS is een interdisciplinaire organisatie. Bij ons werken mensen met een flinke dosis ervaring en veel passie voor hun vak. Onze basis is het begrijpen van de business van de ondernemer en we bieden daarbij oplossingen waarbij de behoeften van eindgebruikers, jouw klanten dus, centraal staan.

Onze Missie

Wij helpen ambitieuze ondernemers bij het ontwikkelen van hun business, met als doel het maximaliseren van winst en waarde.

Strategie

Onze basis is het begrijpen van de business van de ondernemer en we bieden daarbij oplossingen waarbij de behoeften van eindgebruikers centraal staan.

Visie

Plezier. Winst. Waarde.

Onze mindset

Omdat BZTRS ondernemers helpt bij het ontwikkelen van hun business naar futureproof organisaties in een omnichannel economie, past de mindset van design thinking bij ons. We merken keer op keer dat het leidt tot succesvol ondernemen. We geloven dat het vervullen van de intrinsieke behoefte van de mens (in welk vakgebied dan ook) elk klassiek businessmodel overtreft. Wanneer je als bedrijf een klant écht leert begrijpen in elke stap van zijn customer journey, leer je wanneer je voor je klant van toegevoegde waarde bent en dát vertegenwoordigt je bestaansrecht.

Alles onder één dak

Doordat bij BZTRS veel mensen met ieder hun eigen expertise onder één dak werken, kunnen we in korte tijd grote stappen zetten. We werken agile, oftewel snel en flexibel, want de lijnen zijn kort en we kennen elkaars sterke punten. Onze teams zijn per project verschillend; afhankelijk van de fase waarin het project zich bevindt en de behoefte die er is vanuit de opdrachtgever, worden collega’s bij projecten betrokken. Voor de opdrachtgever is er altijd één aanspreekpunt die van begin tot eind betrokken is.

Customer journey

Jouw business en jouw klant leren begrijpen vormt altijd onze basis. Waarom? Omdat we geleerd hebben dat het noodzakelijk is voor elk innovatieproces om het grote geheel te bekijken en terug te gaan naar de behoeften van eindgebruikers. Het onderzoeken van de customer journey van jouw klant biedt ons de inzichten die nodig zijn om te innoveren. We gaan op zoek naar een creatieve vertaling van die behoefte naar concrete oplossingen.

Vanaf het begin betrokken

Na het begrijpen, vormen van ideeën en valideren van prototypes volgt implementatie. En ook dan biedt het feit dat we een interdisciplinaire organisatie zijn veel voordelen. Niet alleen hebben we de mensen in huis om het uit te voeren, ze zijn vaak al vanaf het begin betrokken. Ze kennen de doelen, motivaties en eindgebruiker nu als geen ander en weten daardoor de meest efficiënte transformaties te realiseren.

Samen

Bij BZTRS werken we niet vóór je, maar mét je. Wanneer we aan de slag gaan ben en blijf je nauw betrokken, omdat we weten dat innoveren en ontwikkelen alleen mogelijk is wanneer er draagvlak is tot in de kern van jouw organisatie.

Samenwerken is het sleutelwoord binnen BZTRS. Daarom zijn we een toegankelijke organisatie waar iedereen welkom is en zich thuis mag voelen. Het pand waarin we gehuisvest zijn straalt dat ook uit; er is altijd ruimte voor een goed gesprek en lekker kopje koffie. Lunchen doen we gezamenlijk, liefst met onze klanten aan tafel, en tussen de bedrijven door wordt regelmatig een potje tafeltennis of tafelvoetbal gespeeld.  

Onze roots

BZTRS is een samenwerkingsverband, ontstaan vanuit de behoefte van klanten. Onder andere de bedrijven Abacus en The Concept Store sloten zich hierbij aan. Het samenwerkingsverband kwam eind 2016 tot stand onder functionele leiding van Erik Greefhorst (CEO), Robert Manders (CFO) en Michel Lieffering (Omnichannel strateeg) en is inmiddels gegroeid tot een compleet team van specialisten. 

Retail

De mensen die bij BZTRS werken hebben allemaal hun eigen expertise. Het zijn mensen met veel ervaring in hun eigen vakgebied. De meesten van ons, van consultant tot ontwikkelaar en van marketeer tot strategist, hebben een achtergrond in de retail branche. Om die reden zijn het ook de omnichannel uitdagingen in de retail die ons het meeste aanspreken.